o babie

Wchodzi baba do windy a tam... schody.

ocena: 25 dowcip: 695 04.07.2023 kategoria: o babie dodał: W&S

Wchodzi facet do baru, a barman to baba.

ocena: -28 dowcip: 692 30.06.2023 kategoria: o babie dodał: ania

przychodzi baba do lekarza z żabą na głowie. Lekarz pyta: "Co sie stało?" a żaba na to: "Coś mi się do tyłka przykleiło".

ocena: 14 dowcip: 687 18.06.2023 kategoria: o babie dodał:

Przychodzi baba do lekarza z książką na twarzy.

  • Co pani dolega?

A baba na to "Facebook".

ocena: 7 dowcip: 644 02.02.2023 kategoria: o babie dodał: Anonimowy_gość

Przychodzi baba do lekarza z betoniarką na plecach.

Na co lekarz: "co się pani stało?"

A ta się zmieszała xd

ocena: 4 dowcip: 643 01.02.2023 kategoria: o babie dodał: polskipingiwn

Co mówi baba jak wejdzie do lekarza? - auuuu!

ocena: -4 dowcip: 630 16.10.2022 kategoria: o babie dodał: VIP Tream

Przychodzi baba do lekarza i mówi: Panie doktorze, wszyscy mnie ignorują. A pan Lekarz: Następny proszę!

ocena: 3 dowcip: 591 05.05.2021 kategoria: o babie dodał: JakaśOrginalnaNazwa

Przychodzi baba do lekarza, a tam nie ma lekarza, hehe

Kiedyś to był kawał, teraz to jest rzeczywistość XD

ocena: 3 dowcip: 558 05.03.2021 kategoria: o babie dodał: to jest żart

Idzie baba do lekarza z książką na głowie

Lekarz się pyta: co pani dolega?

Baba odpowiada: Facebook

ocena: -2 dowcip: 510 06.09.2020 kategoria: o babie dodał: Hfgu

Przychodzi baba do lekarza z kranem na głowie i chipsami w ręce. Lekarz pyta:

  • Co pani jest?

  • Kranczips

ocena: -1 dowcip: 490 16.05.2019 kategoria: o babie dodał: Superśmieszna Zuzka

"Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej." Dowiedz się więcej Rozumiem